Tema: Re: Anksciau istatymas - dabar nusikaltimas. Ar teiseta uz taibausti?
Autorius: Fred
Data: 2016-07-16 17:55:37
7/16/2016 11:23, svyt rašė:
> Ne, baust uz nusikaltimus kuriubpadarymo metu buvo nebaudziama yra
>   zmogaus teisiu pazeidimas. Zmogzudystes niekad nebuvo
>   leistinos.

Tai jei nužudomas pagal tuometinius įstatymus žmogus dėl jo tuomet
neteisėtos veiklos (viduramžių raganos, šių laikų narkotikų
kontrabandininkai), ir tokių nužudoma yra ne vienas dėl to paties
teisėjo sprendimo, ateityje pasikeitus įstatymams tą teisėją galima būtų
juk patį žudyti. Viduramžių raganų ir antibažnytinių elementų teisėjai,
pasiuntę juos myriop, jei taip susiklostytų ir būtų gyvi dar dabar, kaip
būtų vertinami šiuolaikinių įstatymų?
O ateityje, aš tikras, lygiai taip pat žiūrėsime į kai kuriuos šių laikų
įstatymus, ir kai kurios šių laikų įstatymų įteisintos žmogžudystės
atrodys taip pat, kaip dabar atrodo viduramžių raganų deginimas.