Tema: Re: Anksciau istatymas - dabar nusikaltimas. Ar teiseta uz taibausti?
Autorius: Fred
Data: 2016-07-16 17:46:58
7/16/2016 00:06, tst rašė:

> Na, bet tai nieko nekeičia - išdavikai visada buvo baudžiami,
> dažniausiai iš karto mirtimi. Dabar va humanizmai, negalima, tai manau
> teisinga bent jau būtų išgrūsti už sienos be jokių dokumentų - tegu ten
> ir aiškinasi kas toks ir kiek už "darbus" pensijos gaus.

"Išdavikas" yra sąvoka be konkretaus apibrėžimo, galima priinterpretuoti
ką tik nori. Dažniausiai išdaviku "paskiriamas" ne tas, kuris realiai
kažką padarė "išdavikiško", bet tas, kuris yra labiausiai nepriimtinas
visuomenei - tai yra vadovaujantis emocijomis. Aš prieš bausmes
"išdavikams", jei jie nepadarė jokios tiesioginės fizinės žalos kitiems.