Tema: Re: Anksciau istatymas - dabar nusikaltimas. Ar teiseta uz taibausti?
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-07-15 02:07:39
Šiaip esu ir patriotiškas ir nenoriu būti ne taip suprastas, bet visgi
klausimas (sausai iš įstatymų pusės) yra geras.

Elementariai Lietuvos Respublika nepripažįsta, kad tuo metu buvę
įstatymai buvo galiojantys ir gautus tas pats, kad aš dabar paskelbčiau
kad Fredo namai yra nauja valstybė ir ten iššaudžius gyventojus būstas
pagal naują "įstatymą" atiteks grobikui.. Akivaizdu, kad tokie
"įstatymai" galios iki tol, kol LR pajėgos (Policija) atsiims okupuotą
teritoriją ir nubaus visus, kurie gyveno pagal naujus "įstatymus", pagal
pripažintą BK.

Visgi žvelgiant iš tos pusės, kuri okupacijos metu galiojusius įstatymus
pripažino - panašiai atrodytu jei dabar atimtu visiems
fūristams/motociklistams teises, kurie kada nors yra įpūtę promilių, kai
dar buvo leidžiama kažkiek.