Tema: Re: TEO Planai
Autorius: Zenonas N.
Data: 2016-03-19 17:37:53
Bet kai pavyksta kaip nors susisiekti su jų aukštesne valdžia ir apie tai
atraportuoti - atsiranda šiknose reaktyviniai varikliai ir viskas vyksta
žaibiškai ;)

"Robertas"  parašė naujienų news:nbmf1d$3au$1@trimpas.omnitel.net...

Prisidesiu ir as prie kompanijos :), man irgi vede ~1.5 menesio, nuo ju
sulinio iki namo turejau paklojes vamzdi, tai veiksmas vyko mazdaug
taip, "patikrino galimybes" nors pries, tai jau viskas buvo suderinta,
tada paskambino, susitarem kokiu paslaugu noriu, ir sake uz poros
savaiciu atvaziuos meistrai reikia laukti su manim susisieks. Po 3
savaiciu tylos, paskambinau, sako oj reikia sutarti pasirasyti, atsiunte
sutarti, pasirase zmona ir nuveze i klientu skyriu. Po poros savaiciu
apsireiske meistrai. Kadangi dar name tada negyvenau nelabai ir
parinaus, bet kiek teko pabendraut su pazystamais kurie kelesi i naujus
namus, visi taip pat su teo knisosi 1-2 menesius.