Tema: Re: TEO Planai
Autorius: Nerijus
Data: 2016-03-07 17:05:36
On 3/5/2016 9:54 PM, KEdas wrote:
> O kam tas vargas, jei gali už 30€ (metai nuomos) normalų maršrutizatorių
> su OpenWRT pasistatyti?

	Tik nepasakok apie OpenWRT patoguma. Dabr su dviem tokiais dubasinuos,
jau kelios dienos. Vianas galas darbe, antras namie. Nu ten proksius
visokius beigi kitokius vpn'us kuriu. Neduok dieve koks patogumas.
Viskas per komandine eilute ir konfiginius failiukus, plius dar nikuja
niekas neveikia. Jei ka fijervomas uzhblokuoja - jokiuose loguos
nesimato. Vienzho tragerdija.

	N. M.

	P. S. Pas mane kaip tik openwrt ir stovi, o pirelis subridgintas, nes
man truksta jo galimybiu. Bet kai pireli duoda uzh dyka, tai ko jo
atsisakyti?