Tema: Re: TEO Planai
Autorius: KEdas <non@[[trinti] ]katalogai.net>
Data: 2016-03-08 18:50:00
PukiS rašė:
> Beje, imonei esu is teo isiderejes ir kazkuri is ciscu rimtesniu. cia
> pries ~5 metus.
Senoka info.

> O apie vartotojus - nu va tu paranojisko vartotojo pavyzdys kuris
> bijodamas savo seselio nesamoniu pridaro.
Žinai, kad bijau savo šešėlio ir kur nesąmonių pridariau? Kad laikau
atvirą naminį tinklą, tai čia šešėlio baimės ar nesąmonių pridarymo
išraiška?
Neatrodo, kad nusišneki?

> Kita kategorija - kurie klikina kas papuola, paskui tenka va is
> klientu  tinklo mezti uzkryptinta "geri" ir atstatinet viska. 2 tokie
> atvejai jau siemet. Ir pasakyk kad nuo sito butu tavo puikusis wrt be
> backdorsu apsaugojes.

Tai visiškai skirtingi atvejai. Bet kuriuo atveju – geriau turėti 2
atakos vektorius ar vieną?
Maršrutizatoriuje įstatytas sniferis yra gerokai pavojingesnis dalykas
nei vienas apkrėstas kompas.