Tema: Re: TEO Planai
Autorius: Ram
Data: 2016-03-02 16:35:37
	Kažkaip keistai siulo - prajeta ~ rugpjuti TEO mergaite prisikniso
atostogaujant ne Marijos žemeje.Sakiau pasiulymas domina ,paskambinkite
po poros savaiciu ,tai ,blin kurjeris važinejo kiekviena diena ,pakol
negrižau.Kaina ,gal ir nieko stebuklingo ,bet mane tenkina - 2TV
,šviesolaidinis internetas (koks net nezinau -ir taip tenkina)
,telefonas Lietuvos tinkluose ,neatsimenu ~ 3-5 valandas dienai
,interneto.tv 3 mobiliems irenginiams ,nemokamos WiFi TEO zonos už 24€
su 2 priedeliais ,routeriu ,visais reikalingais laidais.