Tema: Re: TEO Planai
Autorius: PukiS
Data: 2016-03-08 13:15:52
Pamirsk Mezona, nuosirdziai :) O su teo jo, toks jausmas kad ivesti
interneta jiem kazkoks raketu mokslas. kazkada man 2 men "vede". Bet kai
kazkokiu mistiniu budu pajungia - buna daugiau maziau gerai.

"ManXP"  wrote in message news:nbkd36$9am$1@trimpas.omnitel.net...

Beje, Mezon labai blogai Kaune? Siandien eilini karta isitikinau, kad TEO
yra dalbajobu irstva. Praejusia savaite aiskino, kad ives per 5 dienas.
Kadangi 5 dienos jau praejo, siandien bendravau su jais. Tai pasake, kad
reikia atvaziuot pasirasyt preliminaria sutarti (nors pries tai apie toki
dalyka jokiu sneku nebuvo, sake atvaziuos meistrai su iranga ir sutarim) ir
jeigu siandien spesiu pasirasyt, tai GALBUT kita savaite ives jeigu spes. O
as dar naiviai tikejausi, kad kas nors pasikeite su jais nuo senesniu
laiku...

"ManXP"  wrote in message news:nb6ckm$fj5$1@trimpas.omnitel.net...

Gal kas zino, ar is TEO galima gaut kokius nors "custom" planus, kaip is
mobilaus rysio operatoriu? Reikia interneto + TV 1 televizoriui, tai jie
siulo imt arba 100 mb/s uz 25 EUR/men (cia su modemo kaina), arba 300 mb/s +
TV 2 televizoriams + neribotus pokalbius uz 32 EUR/men.

Pirmas tiktu puikiai, bet jie pageidauja 200 EUR uz ivedima renkantis sita
plana, o antro nereikia, nes del tam tikru niuansu is 300 mb/s nera jokios
naudos man, TV irgi nereikia dviems televizoriams, nekalbant apie telefono
linija.

Beje, naudojantis ju sviesolaidziu, nera kokiu nors papildomus mokesciu (pvz
telefono linija, ir pan)?