Tema: Re: TEO Planai
Autorius: KEdas <non@[[trinti] ]katalogai.net>
Data: 2016-03-07 15:11:54
PukiS rašė:
> tai nefig tuos wrt siulai?
Todėl, kad tokie yra ir jais naudojuosi jau ne pirmus metus.

> kaip tik puikus custom noname.
Apie ką čia? Apie TEO siūlomus maršrutizatorius? Taip, jie tikrai
custom, tik kad su vardu.

> ir papasakok ko negales provaideris jeigu pasistatysi savo "kruta"
> ruteri.

Provaideris arba pas juos dirbantis piktybinis duomenų vagis negalės
naršyti po tavo privatų/įmonės tinklą, konkurentams perduoti kainininkų
ir pan.

> nesuvoki kad toks kaip tu absoliuciai niekam neidomus? o jeigu epr
> stebukla kazkam reikes tavo info - jei tikrai tures metodu kaip pasimt
> nepriklausomai ka tu pasistatei. nors jo, paranoja pas visus kovotojus
> uz teisibe progresuoja.

Mano namų maršrutizatorius apskritai atvirą tinklą dalina visiems, kam
to reikia. Taip kad vėl nepataikei. :P