Tema: Re: Mazas sugadintas malonumas
Autorius: jo
Data: 2009-06-19 09:31:49
Tai jei problemu nera, tai kam cia rasyti? Per viena baliu padariau
apklausa, ar kilo jiems problemu del to, kad alkoholi nepardavineja nuo 22
val. Tai puse atsake kad ne, o kita puse... net nezinojo kad toks draudimas
yra (nes nevaziuoja nakti "dasimust").   Pats gyvenu nemazame kaime, tai
zinau  tik viena "taska". Ir jis jau veikia daugeli metu. Ir tikrai
negirdejau jie dabar "suklestetu", nes kontingentas ten pastovus, ir perka
ne del to kad zdaryta parduotuve, o del to kad pigiau.