Tema: Re: Mazas sugadintas malonumas
Autorius: monaxas
Data: 2009-06-17 21:27:59
Aha, aš irgi stebiuosi kaip pradėjo lyst teisuoliai iš pakampių
su mąstymu: "yra problema, uždraudžiam, jos neliks".

Aš irgi prekiavau alkoholiu, tai vietoj to, kad draustų (o gal ir baustų) nepilnamečiams gert, tai kibdavo prie pardavėjų. O parduodamas tik pilnamečiams, lieki kaltas kad prisigeria malalietkos, nors gėrimus pirkdavo tik pilnamečiai.

10-13 metų vaikai prašydavo nupirkti pas alkoholikus.
14-17 visad turėdavo pilnamečių pažįstamų, kurie jiems nupirkdavo.

P.S. aš prieš alkoholio vartojimą nesubrendusiom ir agresyvioms asmenybėms.
Gal reik alkoholiko teises įvest, kurias už prisidirbimus apsvaigus atimtų?