Tema: Re: Mazas sugadintas malonumas
Autorius: jo
Data: 2009-06-17 14:35:28
Viena karta per "daugybe dienu" galima daug ko uzsimanyti (pvz. prostitutes,
narkotiku ir t.t.), bet tai nereiskia, kad del to turetu keisti istatymus.
Daugelyje valstybiu isvis parduotuviu darbo laiko apribotas, ir gyvena
zmones, nedauzo stiklu seime. Tai kad as asmeniskai geriau viena karta
"pakentesiu" be alaus, nei kiekviena diena matysiu burius girtu pacuku pro
savo langa. O apie kioskeliu ir mazamecius tai reiketu pranesti...

"buran" <NOaldutiSPAM@gmx.net> parašė naujienų
pranešime:mn.8b2e7d9689e48992.26571@gmx.net...