Tema: Re: Mazas sugadintas malonumas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-17 13:28:11

> bet kontroliuojancios istaigos gavusios informacija gali pasidomet galimu
> pazeideju. Jei tikrintoju vizitai daznes, savininkas ims galvot, kaip ju
> atsikracius...

O tai ka istaiga gali padaryti ? Kontrolini uzpirkima ? Kaip ir sakiau -
tokie kur betkokiam malalietkai parduoda betka - ilgai netraukia. Naturali
atranka juos ismeta ish zaidimo. Bent jau pas mane instruktazas pardavejoms
aiskus ir po parashu - parduosi kam negalima - iš darbo leksi ta pacia
diena. Nesvarbu kas pasiskunde - valdiski namai, tevai ar pats susekiau.
Kadangi alga nuo apyvartos nepriklauso - nematau prasmes joms rizikuoti.
Aisku, atsiranda gudruoliu - pardavineja ish kitos puses su antkainiu be
savininku zinios ir taip prisiduria prie algos. Aciu dievui, bent jau vienos
apygardos sprendima tuo klausimu teko matyti - kvalifikavo kaip veikla
nesusijusia su darbo santykiais ir nubaude ne parduotuve, o tiesiai
pardaveja. Taciau brokeriai jau tikrai ne mano reikalas ir kovoti su jais
ash nezadu.