Tema: Re: Mazas sugadintas malonumas
Autorius: buran
Data: 2009-06-17 13:34:33
Keistai tu samprotauji. Prabūnu daugybę dienų be alkoholio, ir namie jo
visai nereikia man. Bet vat po kelionės, visą dieną už vairo atsėdėjęs
užsimaniau naktį grįždamas alaus prieš miegą...
Aš ne teoriškai, o praktiškai šneku - buvo taip. Ir gavau su
mažamečiais 20 min eilėj prie kioskelio stypsoti.  Užknisa tiesiog.

Visada maniau, kad jeigu gyvenimas netelpa į įstatymus, tai neturi būti
gyvenimo problema.

It happens that jo formulated :

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net