Tema: Re: Mazas sugadintas malonumas
Autorius: Rivo
Data: 2009-06-17 13:54:36
"Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
news:h1agfr$fh0$1@trimpas.omnitel.net...

> O tai ka istaiga gali padaryti ? Kontrolini uzpirkima ? Kaip ir sakiau -
> tokie kur betkokiam malalietkai parduoda betka - ilgai netraukia. Naturali
> atranka juos ismeta ish zaidimo.

Apie tai ir kalba, pasiaiskintu dazniau is kur atsirado promiles
nepilnamecio kraujyje, atranka greiciau veiktu. Nemalonumai nepatinka
niekam.

 Bent jau pas mane instruktazas pardavejoms
> aiskus ir po parashu - parduosi kam negalima - iš darbo leksi ta pacia
> diena. Nesvarbu kas pasiskunde - valdiski namai, tevai ar pats susekiau.
> Kadangi alga nuo apyvartos nepriklauso - nematau prasmes joms rizikuoti.

labai teisingas poziuris.

> Aisku, atsiranda gudruoliu - pardavineja ish kitos puses su antkainiu be
> savininku zinios ir taip prisiduria prie algos. Aciu dievui, bent jau
> vienos apygardos sprendima tuo klausimu teko matyti - kvalifikavo kaip
> veikla nesusijusia su darbo santykiais ir nubaude ne parduotuve, o tiesiai
> pardaveja. Taciau brokeriai jau tikrai ne mano reikalas ir kovoti su jais
> ash nezadu.

Ir nepriklauso. Bet jei tevelis per savaite tures 2-3 kartus vaziuot pasiimt
atzalos į komisariata ir askintis, is kur jo sunelis gavo svaigalų, manau
kita savaite atzalele sedes namie  be kisenpinigiu. Tereikia pamacius
isgerusius priduot atitinkamom tarnybom...