Tema: Re: Ðvyturio...
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-06-06 11:11:21

> Na vkus i cvet tovarisca net! Galu gale kaip galima taip kategoriskai
> teigt,kad vienos salies visi vynai yra geri,o kitos salies vynai yra
> "aitresni" ?!Tu isragavai visus iki vieno cilietiskus ir amerikietiskus
> vynus,kad taip gali teigt?

na cia siaip "visuotinai priimta tiesa". naujojo pasaulio vynai
"paprastesni" dazniausiai buna, bukesnio jei taip galima ishsireikshti
skonio, su maziau niuansu.

tai tikrai nedaro ju blogesniais, tarp ju galima atrasti daug puikiu
vynu, o tuo labiau ir price/performance labiau negu dziugina, kas ir
lemia ju populiaruma.

o ar tai "miesto mitas" ar tiesa, jau reiktu gal labiau chikipiki
klaust. bet mano skonio receptoriams tai galioja.