Tema: Re: Švyturio...
Autorius: locked
Data: 2009-06-05 19:38:02
ne davatkint ir speliot reiktu bet pamastyt kad skirtingi procesai gali but,
tradiciskai duonos tesla kiek pamenu yra parauginama? nes ka cia parasei tai
visiskai netinka tam ka as pastebejes. pvz kaime keptos tikros duonos mano
tevas sunkiai gali valgyt nes pakelia rugstinguma, tuo tarpu parduotuvine,
labiau "plastmasine" duona - ne. taigi aisku jog dauguma pagerintoju su siuo
simptomu neturi nieko bendra. paragautum kaime keptos tikros duonos tai
turbut butu blogiau nei nuo parduotuvines :) ka ir kaip ten namie gamini
neaisku, gal nevisai duona.