Tema: Re: Švyturio...
Autorius: Povilas
Data: 2009-06-05 16:10:13
"BigM" <mindaugask_NOSPAM@centras.lt> wrote in message
news:h0ahfu$pug$1@trimpas.omnitel.net...
> taigis ir pats nustebęs esu. O papildomo kitos rūšies vandens ir
> nevartojau...
>
> laikykim tai atsitiktinumu :)

Noretum,kad tai butu atsitiktinumas! Nifiga tai ne atsitiktinumas,o liudno
fakto konstatavimas - nebeliko ant LT kokybisko alaus!
As pats ant Svyturio produkcijos uzdejes skersa esu jau virs 10 metu,bet
paraeitais metais velnias mane sugunde isigyt nasharom olimpine ir Svyturio
simbolika papuostus marksnielius,kurie eidavo kaip priedas prie Svyturio
alaus dezes.Marskineliai dar gyvi ir siandien,bet atsiminimai apie
skaudancia galva ir pykinima irgi dar gyvi.Ir taip buvo ne tik man,bet ir
kitiems 3 testo dalyviams :2 moterom ir draugui.
Po sio testo ir ana porele paseke mano ir zmonos pavyzdziu ir
neberizikuodami savo sveikata,perkame cekiska alu ir nebebera jokiu minciu
apie pachmielo simptomus.