Tema: Re: Švyturio...
Autorius: -o-o-
Data: 2009-06-05 14:16:45
Jetau jetau, jei ne actas tai gerai :) Jus bent skanaudami bandykite skoni
vyno, tikrai visi vienodi? Negali but, vynas kaip kvepalai - gal ir yra
panasiu, bet vistiek kazkiek skiriasi, vienodu skoniu, kazi ar rasi. As vyno
nebrokuoju, jau daug metu su zmona jo paragaujam, va tik beda, kad vis
toliau, vis maziau jo tenka ragauti, nes per 15metu, spejom skrandzius
"pasokdinti". Anksciau i savaite 1-2 butelius isragaudavom, dabar gi
daktarai sake mazint dozes, tai  geriausiu atveju tiek buteliuku per men, o
kartais ir isvis nebuna, bet vistiek norisi... Su alum panasiai - irgi jau
tik ragaujam, todel renkames ilgai ir nuobodziai, lietuviski praktiskai visi
atkrenta, nu gal tik Rinkuskiai, kurie is didesniu gamintoju vieninteliai
naturalaus rauginimo, tai kazkaip skrandzio ir remens taip needa taip kaip
pas kitus, tie vadinami "milteliai" ar kas ten fyk znajet