Tema: Re: Švyturio...
Autorius: AlfIndraja
Data: 2009-06-05 11:38:17
Juokas juokais, bet tikrai kazkas paskutiniu metu nutike su lietuvisku
alumi.
Visu pirma, pastebeta gan senai, kad alus is plastikines taros, t.y.
bambaliu, kitos dienos savijauta paveikia neigiamai. Tuo metu, tas pats
kiekis, tos pacios rusies, to paties gamintojo alaus is stiklines taros -
nera toks didis siaubas.
Su vyru atkreipem demesi, kad isgerus lietuvisko alaus, pirkto maximoj, ir
to paties alaus (to paties gamintojo, ts pacios rusies) is rimi, irgi rytas
buna kitoks... Nera jokio nusistatymo pries kazkuri prekybcentri, bet
vartojant tos pacios rusies, ta pati kieki, is tokios pacios taros, su ta
pacia  uzkanda - poveikis skirtingas...

Beje, gal kas zino, kodel dingo Svyturio Pils alus? Silpnas, skanus ir
nekeliantis dideliu problemu kita diena.... Jau galvojau, kad ir lietuviam
pavyko pagamint alu, tinkanti mano skoniui... o dabar jis dingo is prekybos
:(