Tema: Re: Švyturio...
Autorius: locked
Data: 2009-06-05 17:00:31
tai kad gal reiktu pradet ne nuo "ka sugeba prikraut", o nuo to ar "tikras"
alus turi kelt rugstinguma ar ne. neginu jokiu svyturiu bet siaip minti
iskeliau. kadangi kai kurie maistai/gerimai kelia rugstinguma ir visai
nereiskia kad ten juose kazkas specialiai ideta. pvz tam tikru vaisiu sultys
kelia rugstinguma, nors jose nieko daugiau "ne prikrauta", vat jei nekeltu
rugstingumo tai tada kiltu klausimas kas cia per sintetines sultys (ar
alus).