Tema: Re: vaflines ir vafliai
Autorius: marukas
Data: 2013-11-20 12:13:12
Verslo modeliui alergijos nėra, tik neprofesionalumui bei perdėtam ir
dirbtinam saldžiažodžiavimui pabėgant nuo esmės :) Čia gi publika, kuri
sugeba pakrapštyt kažką kompe, kad net news'us galėtų skaityt !!!, o
pardavėjo retorika tokia kaip perkant balsus prieš rinkimus iš močiučių...

"Night"  wrote in message news:l6hqrc$59a$1@trimpas.omnitel.net...

O kas cia keisto? Alergija kazkokiam verslo medeliui - ignoruok. O siaip
tai pergi misini - gauni vafline, geras deal'as. Su pas mus esanciais
miltais/misiniais tuos amerikoniskus blynelius ar vaflius fig iskepsi.
Kas buvo USA - supras. O kas nesupranta - tai nafig parintis is viso
apie tuos vaflius?