Tema: Re: vaflines ir vafliai
Autorius: bzik
Data: 2013-11-20 11:17:32
o jei neparduodi, tai pats pigiau pavalgai ir šeimą pavalgydini :)

"Rytis Zubrickas Waffel-usa.de"  wrote in message

realiai, taip galima.

Nes tai nėra mažas vaflis visų pirma, matmenys  22cm skersmuo, 3,5 cm
aukščio.

Palyginkime Palangos vaflius : kvadratėlis saldaus vaflio kainuoja 6 lt be
priedų, čia toks pats kvadratėlis savikaina +- 40 ct.
Juolab, kad nuo vasaros sezono pajūryje, kurortuose Mūsų vafliai jau bus
tikrai neviename punkte, kurie ir skanesni ir tikrai galima bus pigiau
pardavinėti, juolab, kad nei įrangai, nei jos priežiūrai ar reklamai
neišleisite nei lito.

Aš esu įsitikinęs jog tai vertas dėmesio verslo projektas, žinoma 1 vaflinė
turtų nesukraus, bet pagalvokite tarkim Jūs turite 4 taškus, kiekviename per
mėnesį sunaudojate minimaliai po dėžę (tai yra 6 vafliai per dieną) jūs
išleidžiate 1312 lt, o parduodami už minimalią kaina: 6 lt. 6*4*220= 5280
lt.

Vienaip ar kitaip jokio minuso.

"Sail"  parašė naujienų news:l6hu2d$8p0$1@trimpas.omnitel.net...

Tai protingieji kurmiai paskaiciuokim:

Vieno vaflio savikaina 1.5 Lt (328/220).
Maisto verslo savikaina parduodant restorane/kavinej, kad istaiga daug maz
galetu isgyventi protingai, yra apie 25%.

Reiskia pardavimo kana be PVM turetu buti 1.5*4=6 litai.

Su pvm 6x1.21 = 7.26 lito uz vafli.

Ar tai realiai imanoma prasyti is kliento siuloma produkta?
Jei taip, valio, verslui galima to imtis, ypac jei iranga nekainuoja.
Jei ne, jau klausimas, ar tai turi ateiti.

"Rytis Zubrickas Waffel-usa.de" <rytis.zubrickas@waffel-usa.de> wrote in
message news:l6hsgp$6vt$1@trimpas.omnitel.net...