Tema: Re: vaflines ir vafliai
Autorius: Rytis Zubrickas Waffel-usa.de
Data: 2013-11-20 11:40:31
nesu skaitęs jokių vadovėlių :)
svoris 120-150 gramų.

Jeigu Jūs planuojate pardavinėti tik vaflius ir TIK vaflius tai nemanau, kad
užteks vienos dėžės, iš patirties sakau, būna, kad ir dėžė per diena sukepi,
juk klientams pritraukti yra įvairių būdu, kodėl iškart prisirišam prie vien
skaičių ?
kaip pavyzdį pateikiau 1 dėžę per mėnesį, bet pagalvokite, nejau manote, jog
6 vafliai per diena iškepti tikrai yra Jūsų tikslas ? kiekvienas
verslininkas sieka daugiau, o drąsus verslininkas dar ir padaro taip.
Aš suprantu, kad galvojate iš kitos medalio pusės, pasveriate visus už ir
prieš, bet aš nekišu Jums šio produkto kaip pirminio ir vienintelio, tai
tinka kavinėje, bare, restorane, užkandinėje, galvoti, jog vien vafliai
sukraus turtus - tai nelogiška, pastatykite pradžiai vaflinę viename taške,
pareklamuojame visi bendrom jėgom ir rezultatas akivaizdus bus.

Galiausiai jei (tarkim) akropolyje sugalvojate atsidaryti vaflinę, tai
tikrai investicijos į darbuotoją, nuomą bus nemenkos, bet tada ir
skepticizmo nebūtų tokio didelio, o kai jo nėra tada ir visai kitaip viskas
žiūrisi.

Dar nebuvau sutikęs žmogaus kuris sakytų jog neskanu (nesigilinant į tai jog
tai visiškai natūralus produktas).

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

"Rytis Zubrickas Waffel-usa.de"  wrote in message

>Nes tai nėra mažas vaflis visų pirma, matmenys  22cm skersmuo, 3,5 cm
>aukščio.

Svoris?

>Palyginkime Palangos vaflius

Marketingo pagrindu vadovelis, pirmas puslapis, pirma eilute turbut.

>bet pagalvokite tarkim Jūs turite 4 taškus, kiekviename per mėnesį
>sunaudojate minimaliai po dėžę (tai yra 6 vafliai per dieną) jūs
>išleidžiate 1312 lt, o parduodami už minimalią kaina: 6 lt. 6*4*220= 5280
>lt.

4 darbo vietos su minimaliu atlyginimu dirbant 8 valandas į diena kainuoja
6508,86 litų.

P.S. Čia toks tūpas trolingas ar čia rimtai?