Tema: Re: vaflines ir vafliai
Autorius: Rytis Zubrickas Waffel-usa.de
Data: 2013-11-20 09:28:04
Taip, čia mišinys kaip ir minėjau. Tiesiog pasikartosiu, Jums niekas
nekainuoja, nes pirkdami mišinius gaunate viską ką reikia kepimui vaflių.
vaflio matmenys :  22cm skersmuo, 3,5 cm aukstis, tai Belgiski vafliai tik
skanesni ir geresni :)

"rr"  parašė naujienų news:l6g3i7$5el$1@trimpas.omnitel.net...

čia mišinys gatavas blynam ar kaip?