Tema: Re: vaflines ir vafliai
Autorius: Rytis Zubrickas Waffel-usa.de
Data: 2013-11-20 12:07:57
Taip visi ten miltai nurodyti yra už tą kainą kurią aš Jums sakau. Būtent
tas produktas be GMO, kai kurie net pigesni.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Sekantis lygis - eilerastis apie Vafli Terpentina. Prizas - "vaflis aplietas
ekologisku plovimo skysciu"

"eSSas"  wrote in message news:l6i1ah$c5p$1@trimpas.omnitel.net...

On 11/20/2013 11:57 AM, Linas Petkevičius wrote:
> Yra ten ju saite milteliu grupe, kur kosherni - be GMO. Idomu pardavejo
> komentaras - butent shita linija parduodama uz nurodyta kaina?

Vienžo puikus būdas užraukti diskusijai su Terpentino tipo veikėjais.
Lauksim atsparesnių ir su fantazija

S.