Tema: Re: vaflines ir vafliai
Autorius: Rytis Zubrickas Waffel-usa.de
Data: 2013-11-20 10:39:53
Sveiki, tai labiau taikytina verslo šakai, bet tiek namams tiek verslui
pagal sutartį Jūs norėdami naudotis vafline turite pirkti minimum vieną dėžę
miltų, kurių kaina yra 328 lt + PVM, iš to išeina 200-220 vaflių.
Taigi, jei namie tai maždaug 6-7 vafliai per dieną. Tai visiškai natūralus
produktas be GMO ir kitų Lietuvoje būdingų priedų sintetinių. Beto ruošti
tešlai pakanka tik vandens, o gaunate Belgiškus vaflius - traškūs išorėje ir
minkšti viduje.
Tinka visokie priedai, tiek mėsa, daržovės, padažai įvairūs, klientai
naudoja juos vietoj picų - į vidų deda mėsa bei sūrį .
Nekalbu jau apie desertinius vaflius, pasirinkimas neribotas, tai
nepadarysite su jokiais kitais, nes per 75 m ši įmonė taip ištobulino
miltus, kad jie jau paruošti Jums kuo papraščiau . daugiau info, pvz ar dėl
prezentacijos mielai galima susitarti email asmeniškai.

"Driven"  parašė naujienų news:l6hr5t$5kd$1@trimpas.omnitel.net...

Tai jei noriu namuose valgyt tuos blynus kokius man kiekius reikia pirkt
miltu, kad gauciau kepimo iranga? Ir kiek kainuoja tie miltai?

"Rytis Zubrickas Waffel-usa.de" <rytis.zubrickas@waffel-usa.de> parašė
naujienų news:l6faml$ac3$1@trimpas.omnitel.net...