Tema: Re: Duonkepė 2
Autorius: mykolas
Data: 2012-02-21 20:09:53
On 2/2/2012 10:44 AM, lllll wrote:
> Mano knygutės receptūroj nurodyta, kad tik ciabatos tešlą užminkyt
> galima, o pabaigt kept liepia orkaitėj....
>
> lllll
>
> "499" wrote in message news:jgc9t3$q4$1@trimpas.omnitel.net...
>
> O ciabata eina iskept sitoje pragaro masinoje?
>

> "amenox" wrote in message news:jg8e58$m3c$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Heh, na kadangi užsakyta 2500 ir turbūt šiandien atvyks, gal kas galit
> pasidalinti kokiu laiko patikrintu receptų su tiksliom proporcijom? Norisi
> kad pirmas kartas gautųsi normaliai. :) Paskui jau žinoma
> paeksperimentuosiu
> [...]
pries metus pirkau zmonai kaledoms electrolux duonkepe, nors raso, kad
geriausia yra panasonic.
zmona kepti patingi, tai daugiausiai as zaidziau. vln yra tokia
parduotuve tai ten kepimui produktu, seklu borodino duonai (kardamono
atrodo) yra ir saip jau raugo sauso gali pasirinkti.
Pries holiday inn viesbuti, atrodo lvovo g pradzioje...