Tema: Re: Duonkepė 2
Autorius: amenox
Data: 2012-01-31 17:37:02
"Night" <vkumpikas@_gmail.com> wrote in message
news:jg8t9g$g6s$1@trimpas.omnitel.net...
> Kazkaip uzkabino mane. Ka dar toje duonkepeje galima kepti be duonos ir
> batono?

http://manualbase.ru/files/9274_panasonic-sd-2500.html Rusų kalba, anglišką
manau irgi be problemų rasi. :)

> Ar ten ji pati ir tesla ismaiso?

Taip. Čia vienas iš argumentų kodėl užsimaniau duonkepės. ;)

>Kodel pasirinkai 2500, is kur pirkai ir uz kiek?

Labai daug teigiamų atsiliepimų Internete apie ją (ir čia newsgrupe beje
irgi :) Pirkau varle.lt su nuolaida gavos 512, paskaičiavau kad iš kokio
amazono praktiškai tas pats gaunas ir su garantija prasčiau.

> Is kur gauti raugo?

Nežinau. Beje su juoda duona man negeras įtarimas, manuale tai pripašo tik
2501 modeliui. :/ Aiškinsiuos.