Tema: Re: Duonkepė 2
Autorius: lllll
Data: 2012-01-31 17:45:15
Raugą, bent jau ruginį, savarankiškai nesudėtinga pasigamint... po atostogų
senasis sugedęs, gaminsiu iš naujo šią savaitę, tai galėsiu pasidalinti, kai
bus gatavas :) jei miestas default :)

lllll

"Night"  wrote in message news:jg8t9g$g6s$1@trimpas.omnitel.net...

Kazkaip uzkabino mane. Ka dar toje duonkepeje galima kepti be duonos ir
batono? Ar ten ji pati ir tesla
ismaiso? Kodel pasirinkai 2500, is kur pirkai ir uz kiek? Is kur gauti
raugo?

Daug klausimu, bet perskaiciau abi temas ir uzsinorejau ryte rasti katik
iskeptos duonos :)