Tema: Re: Duonkepė 2
Autorius: lllll
Data: 2012-01-31 14:23:53
Pradžiai dariau pagal gamintojo knygelės instrukcijas, vėliau juodą duoną
pradėjau kept pagal
http://www.delona.lt/juoda-duona-2-%28duonkepeje-ir-orkaiteje%29,112.html
(mano duonkepei tenka dėti daugiau miltų) , kai pradėjau su raugu - pradėjau
knistis supermamų forume, ten visa tema su diiiiiidele krūva receptų, tik
dauguma skirti ne duonkepei; dabar jau trečią duonelę kepiau iš
allrecipes.com : pirmas dvi česnakines skirtingų receptų (labai gerai prie
čili sueina), paskutinę su grūdėta varške - tik papildžiau receptą:
pasaldinau ir pridėjau džiovintų vyšnių - šeimyna sulapnojo ant griebtukų
kaip pyragą. Dabar nusižvalgiau dar vieną, su kakava, šokolado gabaliukais
ir riešutais, tik dar papildomai saldinsiu irgi. Iš gamintojo knygutės
sėkmingai naudoju batono receptą.
Bet pirmiems atvejams tikrai geriausia pagal gamintojo knygelę turbūt. Tik
labai reikia kreipti dėmesį į produktus - pvz., miltai kurie labiau juodai
duonai su mielėmis tinka, kurie batonui su kėlimo milteliais.

lllll

"amenox"  wrote in message news:jg8g6q$p6m$1@trimpas.omnitel.net...

Aišku, na tada darysim pagal instrukciją. :)