Tema: Re: prieskoniai is norfos - atsargiai
Autorius: sonca
Data: 2011-05-27 10:37:24
Pelėsinio sūrio nevalgau. Fermentinį valgau. Nieko sau biškutį pagulėjus
dvėselėna - jei jau mėsa su kvapu ir ten visokiais glitėsiais :) Rodė per
discovery kanalą laidą kaip kažkoks amerikietis nusprendė neleist pinigų
maistui, tai jis ten visokius barsukus ir usūrinius šunis partrenktus mašinų
tempia namo ir valgo, daržoves iš kointeinerių renka. Tai čia gyrmanas? Ar
vistik žmogus valgantis puvėsius?