Tema: Re: prieskoniai is norfos - atsargiai
Autorius: ALORA
Data: 2011-05-26 15:29:38
pelėsinio sūrio irgi nevalgai? :) Arba apskritai sūrio, juk jis irgi fermentuotas - bakterijų apvalgytas :)
o dėl mėsos, čia ne naujiena, kad dauguma rūšių geriausiai įsisavinamos pagulėjusios. Kadangi žmogus yra visaėdis, truputį
pagulėjusi dvėseliena jo neturėtų pribaigti :) Va kiek tas 'truputis', čia jau kitas klausimas.
beje, vokietijoje kaip tik šiuo metu mirinėjama nuo ispaniškų agurkų, nors jie ir visiškai švieži...