Tema: Re: prieskoniai is norfos - atsargiai
Autorius: Junda
Data: 2011-05-18 22:29:22
Aš irgi naudoju, kol kas buvo geri... Ir šiaip nesveika yra išmest
pakuotes ir neperspėt atitinkamų instancijų, tuo labiau kai šiais
laikais internetu tai užima 2 min. (Aš visada perspėju, visada
operatyviai atlieka tyrimą, parašo jo rezultatus ir padėkoja.) Nes dabar
ir toliau visi pirks tas kirmėles Kotany :)