Tema: Re: prieskoniai is norfos - atsargiai
Autorius: trickyvic
Data: 2011-05-26 12:57:35
mniam, o gal kas nors kokios literaturos ta tema turi? nes kiek ieskojau
internete, tai labai jau skupai tos info apie mesos brandinima, beje
Lietuvoje + rytu europoje niekur geros jautienos ir negausi nes jos
nebrandina o deda ant prekystalio iskarto ir po to jinai kaip bato padas
tiek skoniu tiek tekstura.