Tema: Re: prieskoniai is norfos - atsargiai
Autorius: ALORA
Data: 2011-05-24 13:15:12
vokietijoj laidą žiūrėjau apie mėsos kokybę, tai ten kaip tokio skysčių buvimo priežastis buvo nurodytas pernelyg greitas skerdienos
padavimas į prekybą. Tipo, kokybiška mėsa yra po skerdimo truputėlį pakabojus, ir vienas skerdikas, delikatesinės mėsos tiekėjas,
porino, kad mėsoje tuo metu vyksta visokios pieno rūgšties reakcijos (brendimu tai vadina) ir mėsa praranda 20 proc. svorio. Tai tas
vandenėlis, ištekantis iš dar biškį gyvos mėsos.