Tema: Re: prieskoniai is norfos - atsargiai
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-05-23 23:24:01
Nu siaip ten nevisai vandeni svirkscia, o maisto paruosimo
technologijoje spricuoja daug ka... pvz rukoma mesa, kad geriau
pasiskirstytu prieskoniai, beigi tas greiciau gaunasi
spricuojant/masazuojant ruosini....

Nebutinai cia i zalia mesa skirta pardavimui reikia vandeny varyt,
juolab kad vanduo kiek esu girdejes nelabai toj mesoj ir uzsilaiko.....

P.S Kita vertus is 5 litru norfoj pirkto alaus 1.5l buvo su smarkokai
pasibaigusiu galiojimu.... bukit atidus. Is egzemplioriu: Litovel
premium beigi Birzieciu Miezinis premium 1l bambaliuose.....

P.P.S Pirma karta paragavau birzu alaus "Sirvenos" alaus - patiko....

--
MaRiUs

Kaunas