Tema: Re: "Gyvas" alus madoje
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-11-08 10:00:25
je, tame yra tiesios.. bet imho labiausiai klaidina "zhinojimas" - juk viskas dabar gaminama ish milteliu:)..
Ash net krizent pradejau, kai per viena ish gimines kokiutais suibegimu visas gausiai sveikuolis ir vegetaras puskes vyras pareishke, kad ir mesa parduotuvese dabar yra dirbtine, ja augina laboratorijose nes jis apie tai "kazhkur skaite" (chia geriausias shaltinis)... Ash bandzhiau teirautis, ar yra tiesa, ta ka ash "kazhkur skaichiau", kad vegetaru smegenys skysteja, ir arba jie gyvena pusiau chia pusiau 20/30 metu ateityje. Taip "dirbtine mesa" yra ishrasta, ale kol liaudis neishmoks jos "ishtreniruot" t.y. paverst normaliu raumeniu, ji i parduotuviu lentynas deja nepaklius... anyway - didzhiausias ir man labiausiai nesuprantamas shiu laiku gliukas - tai yra kaip zhmones pasiryzhta perskaityt toki breda kaip lino imesti pavyzdzhiai, bet neturi nei mazhiausio atsakomybes jausmo priesh vemiant tai kitiems, pasitikrint, gal netychia chia nebus tiesa... tai uzhtrunka literaly 5 min, ar mazhiau