Tema: Re: "Gyvas" alus madoje
Autorius: Toxis
Data: 2010-11-06 14:15:18
tu imetei alaus mashinu mishinius, tai nera "milteliai" per se, tai yra
parsuoshtas mishinys alaus mashinoms, jei manai, kad alaus daryklos perka
toki dalyka, tai labai klysti.
taip jos chytina, bet chitina kitokiu budu, tai yra naudojamos high gravity
technologija, kuri stipriai paspartina visa fermentacija.