Tema: Re: "Gyvas" alus madoje
Autorius: e-Kerepla
Data: 2010-11-06 01:08:23
Nu blyn, kolega... toks jausmas, jog nepasakojau, kad dirbau prie pabrikos kur pseudo sidrą bei alaus gėrimus gamina? ;]
Kai atvažiuodavo autocisterna su požarnoopasnoje, kaukuolėm, ekstimely pavojingų krovinių bei "honk if you love jesus" markiruotėmis, ją net aptverdavo skysčių užpumpavimo metu, kad atsitiktiniai praeiviai nenusitručytų gazais ar kokiom acitiktinėm čiurkšlų purslom nenusidegintų...
Ir turbūt neverta net minėti, jog visą šitą tručyzną gausiai praskiesdavo vandeniu iš krano ar artimiausio balotos ir su nemenka angliarūgštės doze sugrūzdavo skarbonkytėn?