Tema: Re: AW: AW: AW: Balzamiko actas - kur deti? :)
Autorius: Sail
Data: 2010-03-05 14:34:14
Nu o tai mes mokam truputi maziau, uztat is valsytbes nixera negaunam:

15% pajamu mokestis + 6% sveikatos draudimo + 3% sodros nuo mano tiesiogiai
priskaityto atlyginimo, ir darbdavys dar 31% sodros.
Jei but matematiskai tixliu:

1000 ant popieriaus - mokesciai is manes 24% = 760 Lt i rankas
Savikaina darbdaviui 1000 * 1.31 = 1310 lt.

Skias nuo 1310 lt sumoketa 550 litu mokesciu = 550/1310 = 42% mokesciu.

I neapmokestinamus minimumus neatsizvelgiam cia...