Tema: AW: AW: AW: AW: Balzamiko actas - kur deti? :)
Autorius: ALORA
Data: 2010-03-05 13:29:41
gyveni ne iš aparatūros:) Pvz., mano, kaip savarankiškai dirbančios,
mokesčiai valstybei+ligonių kasa sudaro 55proc. pajamų. 15 val. darželio per
savaitę - 300 EUR, dar antra tiek sūnui lotynų k. repetitorius ir vienas
būrelis. Aš netgi nebeišgaliu mokėti į pensijų fondą, nes tada dirbsiu vien
mokesčiams ir iki pensijos tikrai neišgyvensiu :)
žodžiu, aš tingiu plėstis ir kažką įrodinėti, dėl manęs galite tikėti, kad
čia rožėmis viskas klota, bet aš per 3 metus Vokietijoje niekaip nesupratau
vieno dalyko - kaip apskritai šita valstybė, kur vienas dirbantysis turi
išlaikyti govėdą socialinę paramą gaunančių nevykėlių, dar funkcionuoja.
Tai, apie ką kalbat, buvo gal anksčiau, bet tikrai ne dabar.

"shimtas kinieciu" <tehdrama@gramar.nazi> schrieb im Newsbeitrag
nu ir del tos galios nevisai aishkei ce.
vat bnv tarkim apsoliuceis piginais tai gal tarkim panashei kainuoja ce ir
ten. bet per kiek menesiu an jo uzdyrbi jau visai nemusu naudai.
o kokia aparatura, texnika tai ten netgi pigeu realei, ir netgi tais paceis
apsoliuceis skaiceis ;)