Tema: Re: AW: AW: Balzamiko actas - kur deti? :)
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-04 14:13:10

"ALORA" <aloros@noutas.belekur> parašė naujienų
news:hmo6qk$55e$1@trimpas.omnitel.net...
> pernai buvau Italijos Modenoje, iš kur kilęs labai tradicinis Balsamico di
> Modena, ir taip mums papasakojo balzamikodarys. Neatsimenu, kuo skiriasi
> gryno acto ir balzamiko gamybos technologija, bet jis sakė, kad balzamikas
> iš esmės daromas kaip vynas, ir kaip vynas jis su metais tirštėja ir
> taurėja (brangėja, tipo:). o actas tipo ne.
> bet įrodymų neturiu ir tingiu ieškoti, tad galit netikėt

Viskas taip, bet visgi joks vynas iki tirsto naturaliai subrendusio
balzamiko acto koncistensijos niekada nesutirstes. Galu gale tai skirtingi
produktai, nors abu is vynuogiu pagaminti ir abu gaminti rugimo budu. O
pasigamiti acta nera sunku - uzenka ,kad rygimo metu vynas gautu deguonies
ir jis labai greit virs actu Kitas reikalas, kad vargu ar pavyks pagaminti
kazka panasaus i balzamiko acta pas mus, tai abejociau. O balzamiko acto
atitkmenis puikiausiai gamina ir ispanai, o kadangi tai yra kopija, ji ir
kainuoja pigiau nei tikrasis balzamiko actas. Bet vis vien tai nera pigus
produktas - Uzupio gurmanu parduotuveleje yar ir vieno ir kito ne viena
rusis, taip kad galima palyginti ragaujant.