Tema: Re: peiliai is "iki"
Autorius: Arj
Data: 2010-02-02 12:20:39
nereikia lia lia apie visokius zwiling/global etc.

isbandyk koki sena rusiska tarybini peili, tik pagalasta - gali likti nustebes.
O ir pas mane 2 placiausiai vartojami peiliai - vienas noname is kauno baziu uz 6Lt, kitas - fiskarso
"funkcional form" serijos "sefo" peilis.

Pirmas astresnis, ilgiau islaiko astruma, bet dabar dazniau naudoju ir fiskarsa - jo rankenos forma velniskai patogi,
plius ploni asmenys - del to kai ka lengviau supjaustyti (butent del asmenu storio) - apskritai
vien del patogumo visa fiskarso "funkcional form" serija rekomenduoju.

Peiliai paprasti, bet pas mane jie priziurimi.
Atsipimo vertinimo parametras - jei reikia ipjauti pomidora pastangu - reikia galasti, jei pjauna savaime - ok.
(cia neina kalba apie tai ar pjauna pomidora, cia apie tai ar judinti peili kad prapjauti pomidoro odele).

Ir saip del peiliu mano patarimai butu tokie:
1. susirasti gera galastuva (~1000/3000) ir ismokti juo naudotis
2. vos peiliams pashipus juos galasti - kur kas maziau darbo bus sumoj nei galandant visiskai atshipusius (man uztenka 5
min i menesi ar reciau visiems namu peiliams)
3.Astru peili saugoti - nepjaustyti su juo laidu, nenaudoti kaip atsuktuvo, nepjaustyti ant stiklo/keramikos - tam
geriausia tureti darbinius peilius