Tema: Re: peiliai is "iki"
Autorius: zalias
Data: 2010-01-27 16:02:16
ir dar apie peiliu kainas - paprastai geras peilis tinkamai naudojamas
ir priziurimas savo seimininka pergyvena. Tai kokia prasme moket uz
kruva slamsto tarkim 150, kai uz 300 - 400 gali nusipirkti daigta visam
gyvenimui. O ir malonumas juo naudotis kurkas brangesnis, nei nervai,
kuriuos padesi kiekviena karta, kai noresi ka nors perpjauti tuo taip
vadinamu "peiliu".

toks paradoksas - visai atsitiktinai vienam kinijos supermarkete
uzmaciau eilini stampuota virtuvini peili. Pagal forma net butu sunku
pasakyt kokia tiksliai jo paskirtis - uz virejiska siauresnis, uz mesini
- platesnis. Nupirkau grynai del idomumo. Kainavo 4 litus. Patiketi gal
bus sunku - bet pagal savo kokybe jis prilygsta gal net kokiam fiskars.
Gal ateis toks metas ir pas mus, kai xxx ar sss tokius irgi pardavines,
ir uz vidutinybe pakaks pakloti simboline suma.