Tema: Re: peiliai is "iki"
Autorius: bzik
Data: 2010-01-25 11:15:32
jei susirinkai lipdukus, tai gal ir galima paimt. Turiu kazkurios rimi akcijos peilius, tai... Grazesni uz pigesnes serijos Fiskars, bet naudojime 'neblizga' ir patogumo maza. Jei rimciau uzsiimt, geriau pasiieskociau ne komplekto su stovu, o poreikius atitinkancius atskirus peilius, kurie tebunie skirtingi, bet patogus norimam darbui atlikt.