Tema: Re: peiliai is "iki"
Autorius: SMart
Data: 2010-01-26 17:52:34
Aš irgi "pasiroviau" kadaise ant šito skambaus germaniško pavadinimo
.... Totalus tramontinos lygio šūdas už nepilną šimtlitį. Dabar pjaustau
su Scanpan. Turiu šefo ir santoku, galandu su Spyderco keraminiais
pagaliukais ir to paties Birkofo steel'u. Ir šiaip britva ir gerai
aštrumą laiko. Scanpan'o galastuvą-peilių gadintuvą atidaviau draugei,
lai mano perleistas studijų laikų tramontinas galandasi. Pižoniška, bet
daba ant Globalo G2 taupaus .... :)