Tema: Re: Naujai nauji alai
Autorius: pranZo
Data: 2010-02-08 10:59:49
Savaitgali "ant kino namie" pasiemiau 1765, raw ir warsteiner.
raw - kartokas, reiketu iprasti, bet siaip man ispudzio nesudare.
1765 - gal kiek panasus i carlsberg, irgi nieko, bet vis tiek "kazko
truksta"
warsteiner - brangus zaraza, 2,79 uz 0,3. bet siaip skaniausias is siu
triju. svelnus, be metaliniu prieskoniu, lengvai suejo.

"monaxas" <ish_kur_mergaitei_tiek_drasos@tiek.valios.gelezhines> wrote in
message news:hisnqc$qbj$1@trimpas.omnitel.net...