Tema: Re: Naujai nauji alai
Autorius: Indraja
Data: 2010-01-17 23:27:36
Tamsius silpnus alus zinome, vartojame.
Pries keleta metu teko pagyvent Airijoj, taigi ten ir pripratau prie silpnu
alu. Budvaizeris laaaabai nusibodo ten :) Bet ten ir tas pats Heinekenas,
Carlsbergas ir Tuborgas budavo silpnesni nei pas mus parduodami. Is
tenyksciu vietiniu - dievinu Smithwicks - musu mieste jis buvo ir gaminamas,
3,8 laipsnio, panasus i Krusovicu tamsu, bet turi kazka tokio savito... :)
O va, beje uzmetus googlej, kad del mano mineto Svyturio Premium Pils - is
karto nuoroda dave
http://www.svyturys.lt/lt/main/info/production/PremiumPils
Kur jis dingo? Gal kas zino?

"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> wrote in message
shvyturo pilsnerio analogas ar tik ne gintarinis buvo? nes konkrecei tokio
pilso tai ir nepamenam. nors nebaisei ir domimes shitais pilsiukais.
bet ish tokiu vandeneliu tai gerdavosi lengvai budvaizeris englishkas mazose
skarbose, bet lyg ir prapuole jau, gal dar bonkutem yra.
ir utenos melynos skarbos irgi lengvai sulenda kaip vandenukas. bet ce jeigu
ysitikinimmai nedraudze ;)