Tema: Re: Naujai nauji alai
Autorius: Indraja
Data: 2010-01-17 21:02:50
Kad nekurt naujos temos ir as turiu klausimeli alaus tema :)
Pries pora metu buvo rinkoje toks "Svyturio Pils" alus. Pasizymejo mazu
alkoholio kiekiu jame (ar ne 3,8 laipsnio), o skonis buvo neitiketinai
puikus ir neprimine alaus praskiesto vandeniu. Netiketai jis pasidare mano
megstamiausiu, nes alus megstu del skonio, o per greit pasigert - nemegstu
:) Taigi vertinu silpnus alus...
Kas dar pas mus Lietuvelej like is silpnu alu, kuriu skonis nebutu kaip
vandeniu skiesto, o kaina nebutu kaip airisko "Murphy's"... Na tiesiog, but
malonu rasti kazka iki 3 Lt. Krusovicu tamsu - zinom vartojam. Puikus :)
Kas dar? Ar yra kas nors is sviesiu (na ne Gubernijos ledukas)?